Місцезнаходження та відгуки про компанію ☛
 

Пляжний відпочинок

Туроператор по Болгарії Нова Планета пропонує відпочинок на морських курортах даної країни!

Болгарія користується великою популярністю серед туристів. Тут є що подивитися і є де відпочити в літній період. Країна просто зачаровує своїми надзвичайними пейзажними картинами, найчистішими золотими пляжами, різноманітною і знаменитою болгарською кухнею, відомими на весь світ пам’ятками і неосяжною культурою.

На території Болгарії сформувався винятковий біоклімат, що ідеально підходить для пляжного відпочинку та лікування в численних санаторіях. Під час відпочинку на курортах Болгарії Ваші туристи зможуть підтримати і відновити своє здоров’я.

За останні роки відмічено підвищення рівня інфраструктури курортів, з кожним роком відкриваються все більше нових готелів. 

Велика кількість курортів в країні, є безсумнівним плюсом. Чим різноманітніше вибір, тим більше шансів знайти те місце, яке дійсно сподобається!

Відпочинок в Болгарії з туроператором Нова Планета — це завжди щире обслуговування персоналом в готелях та вдало проведена відпустка!

Детальні пропозиції туристичного оператора Нова Планета, Ви можете проглянути в розділі «Прайс Online»!

Партнерам туроператора пропонується готельна база та апартаменти!

Надаються ефективні матеріали для покращення рівня знань та росту продаж турпродукту!

Довідник менеджера

Термінологія

Примітка
Викладена термінологія являється загально прийнятою для готелів Болгарії, але точну інформацію щодо типів номерів та харчування варто дізнаватись в концепції по кожному з готелів.

Типи харчування

RO (room only), — без харчування;

BB (bed & breakfast) — у вартість проживання включений тільки сніданок (шведський стіл). Додаткове харчування — за окрему плату в ресторанах і барах готелю;

HB (half board) — напівпансіон — у вартість проживання включено сніданок і вечеря (шведський стіл), безкоштовний чай, кава, вода на сніданок;

HB + (half board +) — розширений напівпансіон — сніданок і вечеря (шведський стіл), а також безалкогольні напої місцевого виробництва;

FB (full board)— повний пансіон — сніданок, обід і вечеря (шведський стіл); безкоштовний чай, кава, вода на сніданок;

FB +, (full board +) — розширений повний пансіон — сніданок, обід і вечеря (шведський стіл), а також напої під час прийому їжі;

ALL, (все включено) — все включено — сніданок, обід і вечеря (шведський стіл). Протягом дня пропонуються напої (місцевого виробництва — алкогольні та безалкогольні) в необмеженій кількості плюс додаткове харчування (можуть пропонуватися: другий сніданок, полуденок, пізня вечеря, легкі закуски, барбекю в барах готелю);

UAL, (ultra all inclusive) — ультра все включено — сніданок, пізній сніданок, обід, полуденок і вечеря (шведський стіл). Гідний вибір солодощів, десертів, усіляких закусок, а також широкий вибір напоїв місцевого та імпортного виробництва. Більшість готелів, що працюють за системою Ultra All Inclusive, пропонують гостям додаткове безкоштовне харчування в ресторанах з кухнею різних народів світу. Харчування протягом дня, включаючи напої імпортного виробництва (у тому числі спиртні);

«A-la carte» — меню, в якому кожне блюдо вказане з ціною;

Типи номерів

Standart — стандартна кімната;

Bedroom — номер зі спальнею;

Superior — кімната більшого розміру, ніж стандартна;

Studio — студія, однокімнатний номер більше стандартного зазвичай з вбудованою кухнею;

Family Room — сімейна кімната, розміром більше стандартної;

Family studio — номер для сім’ї з двома суміжними кімнатами;

Suite — номер (більше ніж стандартний) з вітальнею і спальнею, з меблями та обладнанням високої якості;

Junior suite — двомісний однокімнатний номер великого розміру і покращеного планування;

Deluxe — такий же номер, але з більш дорогою обстановкою;

Executive suite, Senior suite — номер підвищеної комфортності, що складається з двох і більше кімнат;

Business — великий номер з оргтехнікою (комп’ютером, факсом), придатний для роботи;

Connected Rooms — поєднані номери, що мають двері-прохід з одного в інший;

Duplex — двоповерховий номер;

Maisonette — одно або дворівневий номер, розташований зазвичай на останньому поверсі.

Apartment — номери, наближені до виду сучасних квартир, мають місця для приготування їжі; двох і більше кімнатна квартира;

President — найрозкішніші номери готелю, кілька спалень, кабінет, два- три туалети;

Balcony — номер з балконом

Dbl Economy, Dbl Promo — Завантажити: Season Summer 2020 DBL economy and DBL promo

Типи розміщень

SGL (Single) — одномісне розміщення.

DBL (Double) — двомісне розміщення (такий номер може бути або з одним двоспальним ліжком (double), або з двома окремими ліжками (twin).

TRPL (Triple) — тримісне розміщення (зазвичай три основних ліжка).

QDPL (Quadriple) — чотиримісний номер.

ExB (Extra Bed) — додаткове ліжко.

ROH (run of the house) — розміщення на розсуд готелю.


Концепція готелів 2020

Примітка
Викладені описи по концепції готельної бази являються достовірними згідно контрактів туроператора Нова Планета та можуть суттєво відрізнятись від концепцій інших туроператорів туристичного ринку України!

Шезлонги та парасолі на пляжі, Парковки, Розміщення домашніх тварин, Дитячі кроватки
Новинки в готелях 2020

Курорти (детальні описи готелів):

Золоті Піски Чайка
Приморско
Сонячний Берег

Aktinia 2020 rus

ALBA SB 2020 rus

AMARIS SB 2020 rus

APARTMENTS TRAKIA PLAZA SB 2020 rus

Arda SB 2020 rus

Avenue Deluxe 2020 SB rus

Balaton SB 2020 rus

Bellevue 2020 rus

Best western Premiun Inn SB 2020 rus

Blue Pearl SB 2020 rus

Bohemi SB 2020 rus

Boulevard Boutique 2020 rus

Burgas Beach SB 2020 rus

Calypso 2020 rus

CASCADAS FAMILY RESORT SB 2020 rus

Chaika Beach Resort SB 2020 rus

Cook’s Club SB 2020 rus

Das Club Hotel 2020 rus

Delfin SB 2020 rus

Diamant Residence SB 2020 rus

DIAMONT SB 2020 rus

DIT Majestic 2020 RUS

Fenix SB 2020 rus

Fiesta M SB 2020 rus

FLAMINGO SB 2020 rus

Forum SB 2020 rus

Glarus 2020 rus

Globus SB 2020 rus

GRAND HOTEL SUNNY BEACH 2020 rus

Hotel Club Sun Palace 2020 rus

Hrizantema SB 2020 rus

Imperial Resort 2020 SB rus

Imperial Palace SB 2020 rus

Iskar 2020 rus

Izola Paradise 2020 rus

Karlovo SB 2020 rus

KOTVA SB 2020 rus

Kuban 2020 rus

LAGUNA PARK SB 2020 rus

Lion SB 2020 rus

Marvel SB 2020 RUS

Melia Sunny Beach Hotel SB 2020 rus

MPM Astoria SB 2020 rus

MPM Kalina Garden 2020 rus

MPM Orel hotel 2020 rus

NESSEBAR BEACH SB 2020 rus

Nobel SB 2020 rus

PALACE SB 2020 rus

Pomorie Sun Hotel SB 2020 rus

RIAGOR SB 2020 rus

RIU Helios Paradise SB 2020 rus

RIU Helios SB 2020 rus

RIU Palace SB 2020 rus

Riva 2020 rus

Rome Palace Deluxe SB 2020 rus

ROSE VILLAGE APARTS SB 2019 rus

Royal Dreams SB 2020 rus

Sea Regal SB 2020 rus

SLAVYANSKI SB 2020 rus

SUN CITY SB 2020 rus

Sunrise Family Resort 2020 rus

Svejest SB 2020 rus

Tarsis SB 2020 rus

TIARA BEACH SB 2020 rus

WELA 2020 RUS

Yantra SB 2020 rus

Zefir SB 2020 rus

Zornica Residence SB 2020 rus

Сонячний День

Дитячі табори

Для збірних груп дітей шкільного та підліткового віку організовується відпочинок в дитячих таборах!

При виборі такого відпочинку слід зважати на те, що на території даної країни функціонують як табори так і готелі, що займаються прийомом дітей на основі Children Camps. 

Звичайно туристичний оператор Нова Планета рекомендує саме табори, так як якість всіх послуг, стосовно такої програми, суттєво відрізняється від пропозицій готелів, які займаються прийомом дитячих груп. В таборах значно розширена програма занять з дітьми! Табори орієнтовані в першу чергу на прийом дітей спортсменів, надаючи їм підготовлену інфраструктуру з можливостями занять відповідного спортивного напрямку!   

Деніца Матриця (Ціни 2020)

Морські Дюни (Ціни 2020)

Візова підтримка

Туристичний оператор по Болгарії Нова Планета надає візову підтримку для своїх партнерів та туристів!

Оформлення туристичних віз по Болгарії в короткі терміни! 

Документи для оформлення болгарської візи:

Дорослий: Паспорт, 2 фото 3,5х4,5 (80% обличчя на білому фоні)!
Пільгова категорія громадян: Паспорт, 2 фото 3,5х4,5 (80% обличчя на білому фоні) копія документу пільговика!
 
У випадку, якщо дитина їде з кимось одним з батьків, копія довіреності від іншого батька!
Якщо без батьків, копія довіреності від обох на повнолітнього супроводжувача дитини!

Правила пасажирських перевезень

1. Терміни, що використовуються в правилах
1.1. Час відправлення — місцевий час, вказаний у квитку як найраніше можливий час відправлення автобуса, який може змінюватися на більш пізній з незалежних від перевізника причин.
1.2. Багаж — речі, передбачені для особистого використання пасажирів, упаковані в сумки або валізи і переміщувані тим же рейсом в багажному відділенні автобуса.
1.3. Квиток — договір між Пасажиром і Перевізником, що дає пасажиру право на використання автобусної поїздки відповідно до даних, зареєстрованими в квитку (ім’ям, прізвищем пасажира; маршрутом поїздки; датою та часом).
1.4. Поїздка — рух за маршрутом в одному напрямку від початкового до кінцевого пункту (включаючи зміни автобусів / пересадки).
1.5. Вантаж — не упаковані в сумки і валізи речі, передбачені для особистого користування, або інші, не передбачені для особистого користування, речі (продукція, товар, зв’язки, коробки, візки, контейнери та інші предмети).
1.6. Розклад — графік руху, що містить час, місце і послідовність зупинок по маршруту, а також дні і час здійснення перевезення.
1.7. Маршрут — встановлений шлях прямування автобуса між певними пунктами.
1.8. Перевізник — організація, яка взяла на себе зобов’язання перевезення на замовлення, договором з пасажиром або на іншоих правових підставах.
1.9. Пасажир — фізична особа, що використовує автотранспортний засіб для поїздки і перевезення багажу, а також інші пропоновані перевізником послуги відповідно до договору (квитком) або на інших правових підставах.
1.10. Дійсні проїзні документи — документи, що дозволяють перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або НЕ закінчиться під час запланованої поїздки.
1.11. Ручні речі — невеликі речі особистого користування, що не перевищують розміри 45 см х 35 см х 20 см (від 01.06.2015.) І вага 5 кг (верхній одяг, жіноча сумка, пляшка води, парасольки, ноутбук і т.д.). Ручні речі розміщуються під ногами або на багажній полиці. За збереження ручних речей під час рейсу, в тому числі зупинок і кордонів, відповідає сам Пасажир.
2. Дія правил
2.1. Дані правила визначають права, обов’язки і відповідальність Пасажира і Перевізника і поширюються на проїзд в автобусах.
2.2. Витяг з правил, розміщених в квитку, носить лише інформаційний характер. При виникненні спірних ситуацій з питань застосування цих правил між Пасажиром і Перевізником, слід дотримуватися повного тексту зазначених правил.
2.3. У разі якщо будь-який пункт цих правил суперечить чинниму законодавству і правовим актам, то щодо даного пункту діють правила, передбачені в нормативних актах, однак інші пункти правил залишаються дійсними.
3. Права і обов’язки пасажирів і перевізника при здійсненні перевезень
3.1. Пасажир зобов’язаний зберігати квиток до закінчення поїздки і пред’являти його на вимогу.
3.2. Пасажир повинен з’явитися до місця відправлення автобуса, вказаним в квитку не пізніше ніж за 30 хвилин до відправлення і зареєструватися у супроводжуючого не пізніше, ніж за 20 хвилин до зазначеного в квитку часу відправлення автобуса. У разі запізнення Пасажир ссвоїми силами і за свій рахунок наздоганяє автобус.
3.3. На посадці Пасажир зобов’язаний пред’явити дійсні проїзні документи. Пасажир попереджений про те, що при відмові пред’явити документи або при відсутності будь-якого з документів, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір з Пасажиром. Перевізник має право також відмовити в поїздці, якщо у екіпажу автобуса є підозри, що проїзні документи можуть викликати у Пасажира проблеми з прикордонними службами і затримку під час проходження кордонів.
3.4. Дійсні проїзні документи — документи, що дозволяють Пасажиру перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або НЕ закінчиться під час запланованої поїздки. Перелік цих документів залежить від законодавства країни, з якої або в яку в’їжджає Пасажир.
3.5. Автобус робить зупинки на маршруті кожні 3-4 години, з огляду на обставини. Тривалість зупинок оголошується водієм або стюартом. Після закінчення цього часу автобус їде, а запізнілий Пасажир продовжує маршрут самостійно без компенсації проїзду.
3.6. Безкоштовно дозволяється перевозити три одиниці багажу, загальний обсяг якого не перевищує 0,2 м³ і вага кожної одиниці не перевищує 30 кг, і ручні речі, які повинні знаходитися в салоні автобуса у пасажира.
3.7. Додатковий багаж або вантаж приймається до перевезення тільки при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса і за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість Пасажирів в автобусі, розподіл по місцях і інші фактори.
3.8. Перевізник має право відмовити Пасажиру в перевезенні додаткового багажу / вантажу.
3.9. Перевізник не бере на себе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, які не допускаються до перевезення в багажному відділенні автобуса згідно п. 3.12., А також за ті що б’ються, неправильно упаковані, цінні (гроші, документи, електронні та технічні засоби і т.д.) предмети.
3.10. Перевізник рекомендує речі, які мають особливу цінність, застрахувати. Перевізник не бере на себе відповідальність за псування зареєстрованого багажу, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв’язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки. За збереження ручних речей відповідає сам пасажир.
3.11. Якщо Пасажир явився на посадку в брудному одязі, в нетверезому стані (включаючи наслідки вживання алкогольних напоїв / наркотичних засобів) чи загрозливому стані або обмежує безпеку, здоров’я або комфорт інших Пасажирів і / або екіпажу, поводиться неадекватно, агресивно, підозріло або не має при собі документів, необхідних для перетину кордону, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір на здійснення перевезення. В такому випадку Пасажир не допускається до поїздки.
3.12. Під час рейсу пасажирам заборонено:
3.12.1. Перевозити речовини і предмети, небезпечні для життя і здоров’я людини, а також речовини і предмети, які можуть завдати шкоди майну інших Пасажирів.
3.12.2. Розпивати алкогольні напої.
3.12.3. Палити в салоні і в санвузлі автобуса.
3.12.4. Своєю поведінкою заважати роботі екіпажу або створювати незручності іншим Пасажирам.
3.12.5. Класти ноги на сидіння або загороджувати прохід в автобусі.
3.12.6. Лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
3.12.7. З метою безпеки самого Пасажира, а також щоб уникнути заподіяння шкоди іншим пасажирам і транспортному засобу не рекомендується під час руху автобуса без зайвої необхідності пересуватися по салону автобуса і стояти в проходах.
3.13. Якщо у Пасажира під час поїздки виникають проблеми з державними інстанціями, а також, якщо пасажир порушує правила перевезення, екіпаж автобуса має право самостійно висадити даного Пасажира з автобуса або звернутися в правоохоронні органи і діяти відповідно до їх вказівок. У таких випадках вартість поїздки не повертається.
3.14. Пасажир зобов’язаний відшкодувати Перевізнику збитки, що виникли внаслідок прибуття Пасажира на кордон країни прямування (країни транзиту) на транспортному засобі перевізника, наступного за маршрутом, без документа (паспорт і / або віза, інший документ), що дає право на в’їзд в країну проходження (країну транзиту).                                                                                        3.15. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу, і зобов’язаний відшкодувати його Перевізнику.
3.16. Особливі правила:
3.16.1. Місця з номерами від 1 до 4 не можуть займати Пасажири молодше 14 років.
3.16.2. З метою забезпечення безпеки самих пасажирів, Пасажири з обмеженими можливостями пересування допускаються до поїздки в автобусі тільки в супроводі іншої повнолітньої особи. Супроводжуюча особа не повинна бути з обмеженими можливостями.
4. Придбання і здача квитка, зміна зареєстрованих в ньому даних
4.1. Перевізник несе відповідальність тільки за доставку Пасажира в зазначений у квитку пункт. Страхові поліси здоров’я і багажу можна оформити самостійно в страховій компанії.
4.2. Розкладом руху автобусів не передбачено час для відвідування Duty Free.
4.3. Всі місця в автобусі однаково комфортні. Перевізник залишає за собою право без попереднього попередження поміняти місце пасажира через зміну автобуса або бажаючи забезпечити безпеку пасажирів і екіпажу чи з метою максимально якісного здійснення перевезення.
4.4. У разі, якщо заводом-виробником місце в автобусі обладнано ременями безпеки, Пасажир під час руху автобуса зобов’язаний бути пристібнутим.
5. Порядок розгляду претензій
5.1. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки або зняття пасажира з автобуса під час контролю вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
5.2. Скарги і претензії від пасажирів щодо поїздки (з копіями квитків та ін. Підтверджуючими документами) повинні бути адресовані Перевізнику, що виконував даний рейс, протягом 30 днів після дати виконання поїздки.
5.3. На заяви, пропозиції і персональні питання пасажирів перевізник залишає за собою право давати відповідь в усній формі.
5.4. У разі, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії про затримку відправлення і прибуття не приймаються.
5.5. У разі, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.
5.6. Пасажир зобов’язаний з’ясувати всю необхідну і цікаву для нього інформацію до придбання квитка, в тому числі інформацію про: виконання рейсу, доступному сервісу в автобусі, необхідні документи для перетину кордону і т.д.
5.7. Пасажир зобов’язаний перевірити правильність зазначених у квитку даних відразу після отримання квитка.
5.8. У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати / скасовувати рейси, проінформувавши про це Пасажирів за повідомленим під час купівлі квитка телефоном (для квитків, куплених в інтернеті, по е-майлу і / або телефону).
5.9. Перевізник не несе відповідальності:
5.9.1. За відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок форс мажорних обставин (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( «пробки») на дорогах, дії держорганів і т.д., а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
5.9.2. За будь-які збитки, які виникли у Пасажира через відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого злісного невиконання зобов’язань перевізником.
5.9.3. За будь-які збитки, які виникли у Пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (в тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу).
5.9.4. При проблемах, що виникають у Пасажира з державними інстанціями в зв’язку з документами (паспорт, візи, страховка і т.д.) або вмістом багажу Пасажира.
5.9.5. За речі, залишені або забуті в салоні автобуса. Знайдені в салоні автобуса речі передаються на зберігання в офіс Перевізника, який обслуговує даний рейс. Якщо серед знайдених речей є швидко псуючі продукти харчування, вони піддаються негайнії утилізації. Якщо власник речей не знаходиться протягом 1 місяця, речі переходять у власність Перевізника. За зберігання знайденої речі (понад 3 днів) при передачі її власнику стягується плата в розмірі 50 EUR.

Медичне страхування

З огляду на необхідність захисту інтересів українських громадян за рубежем ст. 9 Закону України від 21.01.94 р. N 3857-XII «Про порядок виїзду із України i в’їзду в Україну громадян України» закріплено, що з метою створення умов, які гарантують відшкодування громадянину України витрат, пов’язаних із надзвичайними обставинами під час його перебування за кордоном, громадянин України має бути застрахований. Крім того, ст. 17 Закону України від 15.09.95 р. N 324/95-ВР «Про туризм» передбачено, що страхування туристів (медичне i від нещасного випадку) є обов’язковим i здійснюється суб’єктами туристичної діяльності на підставі угод зі страховими компаніями, що мають право на здійснення такої діяльності. У розвиток цього виду страхування Кабінет Міністрів України постановою від 29.04.99 р. N 728 «Про заходи подальшого розвитку туризму» (п. 14) доручив Державному комітету у справах охорони державного кордону забезпечувати перевірку наявності у громадян України, що виїжджають за кордон з метою туризму, поліса медичного страхування i страхування від нещасних випадків на період перебування за кордоном. Державний комітет у справах охорони державного кордону наказом від 10.06.99 р. N 284 зобов’язав підвідомчі структури з 20 червня 1999 р. організувати таку перевірку. При цьому у разі відсутності страхових полісів у громадян України при виїзді з України рекомендувати їм звернутися для оформлення такого поліса до представників страхових організацій.

Варто зазначити, що правовідносини між туристами, туристичними фірмами та страховими організаціями здійснюються в рамках чинного законодавства i правил, розроблювальних індивідуально вітчизняними страховими організаціями за погодженням із Мінфіном України.