+38 (050) 290 17 28; +38 (093) 149 49 46; newplanet.ua@gmail.com; Про ТО. Нова Планета
 

Туроператорська діяльність

Приватне підприємство “Нова Планета” являється ліцензованим туристичним оператором згідно наказу Міністерства економічного розвитку України №375 від 15.03.2017 року. Також від 27.04.2020 являємось торговою маркою ®

Туристичний оператор Нова Планета запрошує суб’єктів туристичної діяльності до плідної співпраці.


Спеціалізація туроператора: 

– Індивідуальні та групові тури в Болгарію

Сегмент послуг: 

– Готельна база та дитячі табори


Завдяки плідній праці та багаторічному досвіду діючого колективу компанії, надаються наступні переваги для агентств:

1) Оперативне опрацювання запитів з підбору туру;

2) Швидке підтвердження бронювання готелів;

3) Кращі цінові пропозиції по готелях на туристичному ринку України;

4) Пріоритетне обслуговування приймаючої сторони;

5) Оплата турів відбувається за вигідним курсом на день фактичної оплати.

*Ексклюзивні договірні умови з болгарськими партнерами!

Нашими основоположеннями в співпраці являються:

1) Надійність

2) Якість

3) Фінансова дисципліна


Партнери (приймаюча сторона)

Співпраця

Співпраця з туроператором Нова Планета розпочинається з підписання договору!

Суб’єкт туристичної діяльность надає до підписаного договору копії документів завірені печаткою та підписом уповноваженої особи:

Фізична особа підприємець: Копії банківської гарантії, 1, 2 сторінок паспорту та виписки про реєстрацією

Юридична особа: Копії банківської гарантії та виписки про реєстрацію юридичної особи

Почати співпрацю

Загальні правила

Прайс Online виконує ознайомчу функцію, щодо цінових пропозицій по готельній базі Болгарії:

Прайс Online 🇧🇬(готелі)

Цінові пропозиції та описи по дитячих таборах можна переглянути в розділі:

Дитячий відпочинок 🇧🇬(групові тури)


Ціни та вартість  — Брутто


Раннє бронювання:
Після відправлення списку туристів в заявці, не приймається жодних змін (наприклад: імена, періоди, загальна кількість осіб). Будь-яка зміна вважається поданням нової броні, надається при наявності вільних місць і оплачується повністю без знижки.


Поселення в готелі. За міжнародними правилами поселення в номер готелю здійснюється після 14:00, виселення з номеру до 12:00 за місцевим часом, незалежно від години приїзду/від’їзду.


Достроковий від’їзд — у випадку дострокового від’їзду туриста, готель не відшкодовує суму за невикористаний період.


SPO та інші програми цін діють виключно на нові резервації. Підтверджені заявки не підлягають перерахунку в сторону зменшення вартості!


Дитяча політика. Вік дітей відзначається в момент розміщення в готелі і вважається коректним за паспортними даними дитини, а не за інформацією, поданою в резервації або написаної в ваучері.
У разі, якщо є відмінності між інформацією в резервації і паспортними даними, готель вимагає оплату різниці між вартістю резервації і реальною вартістю проживання, на місці при розміщенні.


Політика Overbooking. У випадках, коли готелі повідомляють нам про проблему з перепродажем номерів, Нова Планета має право переселити туристів в інший готель тієї ж або вищої категорії.

Бронювання

Відбувається згідно оформленого листа бронювання (не пізніше 3х календарних днів до дати заїзду в готель та з проживанням мінімум 5 ночей), відправленого на електронну адресу туроператора:

booking.newplanet@gmail.com

В темі листа електронної пошти, прописується:

– назва готелю

– назва курорту

Завантажити Лист Бронювання 


Особистий кабінет

Відображає детальну інформацію резервацій та відповідну документацію по кожній заявці!

Особистий кабінет Агентства 🔐

Оплата турів

Ви можете оплатити послуги компанії безготівковим і готівковим розрахунками.

Безготівковий розрахунок

Оплатити рахунок можна з особистого розрахункового рахунку, шляхом переказу коштів у відділеннях банку, через Інтернет-банк, карткою, через платіжний термінал.

Тур вважається сплаченим з моменту надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок компанії.

Готівковий розрахунок

Готівковий розрахунок Ви можете провести в офісі туроператора Нова Планета або кур’єрською доставкою за адресою: м.Чернівці, вул. Винниченка 20, офіс 301

Етапи оплат оформлених заявок для літнього сезону 2021: 

І-й етап: 30% протягом 3-х банківських днів з моменту підтвердження заявки. (певна кількість готелів мають виключення)

ІІ-й етап: 70% не пізніше 31 дня до початку дії заявки

У випадку недотримання правил оплат, туроператор Нова Планета залишає за собою право перерахувати вартість по мінімальній комісії або анулювати заявку згідно умов договору зі штрафними санкціями! У випадку ануляції заявки по причині протермінованої оплати, турагент може відновити співпрацю лише після проведення всіх боргових розрахунків та з мінімальної комісійної винагороди! 

Крайня дата оплати (Dead-Line) вказується у виставленому рахунку та в особистому кабінеті Агентства!

Турагент несе відповідальність за дотримання правил оплат!


Видача документів

Ваучер на поселення в готель видається не пізніше 3х днів з моменту повної оплати туру та коректних паспортних даних туристів! 

Видача проїздного квитка здійснюється не пізніше 2х днів до дати початку туру.

Правила та терміни ануляцій

Ануляція і політика no-show індивідуальні для кожного готелю. 

Зміни по резерваціях будуть розглядатися як скасування поточного бронювання і будуть прийматися як нові заявки.
У разі скасування резервацій, які потрапляють в різні цінові періоди проживання, будуть призначатись правила ануляцій вищого цінового періоду.

Правила ануляцій застосовуються як у разі відмови Турагента (туриста) від туру, так і у разі неможливості виїзду туриста з країни або в’їзду до країни з будь-яких, не залежних від Туроператора причин.

У випадку відмови від туристичних послуг незалежно від дати початку туру, фактичні витрати Туроператора, пов’язані з бронюванням та оплатою туристичних послуг поверненню Турагенту (туристу) не підлягають!

Опрацювання запитів на тури та консультація!

Шановні колеги!

Для вас надається послуга опрацювання запитів на тури та консультація по готельній базі! 

Для результативного проведення запиту прохання вказувати наступні параметри:

1) Дата заїзду в готель
2) Кількість ночей проживання в готелі*
3) Склад туристів (дорослі та діти, к-ть років дітям)
4) Бажаний тип харчування
5) Побажання туристів до відпочинку: 
     – рівень готелю та платоспроможності
     – тип відпочинку: Спокійний, Сімейний, Активний, Релакс … 
     – інші важливі фактори, якщо такі існують 

Будемо раді надати пропозиції та консультацію на всі ваші запити – максимально оперативними відповідями!

Надаються ефективні матеріали для покращення рівня знань та росту продаж турпродукту:

Детальні описи по готелях можна розглянути в розділі Довідник! 

Контроль якості

Туристичний оператор Нова Планета завжди розгляне Ваші погляди, щодо максимально плідної співпраці!

Ваші пропозиції можна викласти, як в письмовому вигляді на електронну пошту фірми, так і по телефону!

Візова підтримка

Туристичний оператор по Болгарії Нова Планета надає візову підтримку для своїх партнерів та туристів!

Оформлення туристичних віз по Болгарії в короткі терміни! 

Документи для оформлення болгарської візи:

Дорослий: Паспорт, 2 фото 3,5х4,5 (80% обличчя на білому фоні)!
Пільгова категорія громадян: Паспорт, 2 фото 3,5х4,5 (80% обличчя на білому фоні) копія документу пільговика!
 
У випадку, якщо дитина їде з кимось одним з батьків, копія довіреності від іншого батька!
Якщо без батьків, копія довіреності від обох на повнолітнього супроводжувача дитини!

 

Правила пасажирських перевезень

1. Терміни, що використовуються в правилах
1.1. Час відправлення – місцевий час, вказаний у квитку як найраніше можливий час відправлення автобуса, який може змінюватися на більш пізній з незалежних від перевізника причин.
1.2. Багаж – речі, передбачені для особистого використання пасажирів, упаковані в сумки або валізи і переміщувані тим же рейсом в багажному відділенні автобуса.
1.3. Квиток – договір між Пасажиром і Перевізником, що дає пасажиру право на використання автобусної поїздки відповідно до даних, зареєстрованими в квитку (ім’ям, прізвищем пасажира; маршрутом поїздки; датою та часом).
1.4. Поїздка – рух за маршрутом в одному напрямку від початкового до кінцевого пункту (включаючи зміни автобусів / пересадки).
1.5. Вантаж – не упаковані в сумки і валізи речі, передбачені для особистого користування, або інші, не передбачені для особистого користування, речі (продукція, товар, зв’язки, коробки, візки, контейнери та інші предмети).
1.6. Розклад – графік руху, що містить час, місце і послідовність зупинок по маршруту, а також дні і час здійснення перевезення.
1.7. Маршрут – встановлений шлях прямування автобуса між певними пунктами.
1.8. Перевізник – організація, яка взяла на себе зобов’язання перевезення на замовлення, договором з пасажиром або на іншоих правових підставах.
1.9. Пасажир – фізична особа, що використовує автотранспортний засіб для поїздки і перевезення багажу, а також інші пропоновані перевізником послуги відповідно до договору (квитком) або на інших правових підставах.
1.10. Дійсні проїзні документи – документи, що дозволяють перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або НЕ закінчиться під час запланованої поїздки.
1.11. Ручні речі – невеликі речі особистого користування, що не перевищують розміри 45 см х 35 см х 20 см (від 01.06.2015.) І вага 5 кг (верхній одяг, жіноча сумка, пляшка води, парасольки, ноутбук і т.д.). Ручні речі розміщуються під ногами або на багажній полиці. За збереження ручних речей під час рейсу, в тому числі зупинок і кордонів, відповідає сам Пасажир.
2. Дія правил
2.1. Дані правила визначають права, обов’язки і відповідальність Пасажира і Перевізника і поширюються на проїзд в автобусах.
2.2. Витяг з правил, розміщених в квитку, носить лише інформаційний характер. При виникненні спірних ситуацій з питань застосування цих правил між Пасажиром і Перевізником, слід дотримуватися повного тексту зазначених правил.
2.3. У разі якщо будь-який пункт цих правил суперечить чинниму законодавству і правовим актам, то щодо даного пункту діють правила, передбачені в нормативних актах, однак інші пункти правил залишаються дійсними.
3. Права і обов’язки пасажирів і перевізника при здійсненні перевезень
3.1. Пасажир зобов’язаний зберігати квиток до закінчення поїздки і пред’являти його на вимогу.
3.2. Пасажир повинен з’явитися до місця відправлення автобуса, вказаним в квитку не пізніше ніж за 30 хвилин до відправлення і зареєструватися у супроводжуючого не пізніше, ніж за 20 хвилин до зазначеного в квитку часу відправлення автобуса. У разі запізнення Пасажир ссвоїми силами і за свій рахунок наздоганяє автобус.
3.3. На посадці Пасажир зобов’язаний пред’явити дійсні проїзні документи. Пасажир попереджений про те, що при відмові пред’явити документи або при відсутності будь-якого з документів, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір з Пасажиром. Перевізник має право також відмовити в поїздці, якщо у екіпажу автобуса є підозри, що проїзні документи можуть викликати у Пасажира проблеми з прикордонними службами і затримку під час проходження кордонів.
3.4. Дійсні проїзні документи – документи, що дозволяють Пасажиру перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або НЕ закінчиться під час запланованої поїздки. Перелік цих документів залежить від законодавства країни, з якої або в яку в’їжджає Пасажир.
3.5. Автобус робить зупинки на маршруті кожні 3-4 години, з огляду на обставини. Тривалість зупинок оголошується водієм або стюартом. Після закінчення цього часу автобус їде, а запізнілий Пасажир продовжує маршрут самостійно без компенсації проїзду.
3.6. Безкоштовно дозволяється перевозити три одиниці багажу, загальний обсяг якого не перевищує 0,2 м³ і вага кожної одиниці не перевищує 30 кг, і ручні речі, які повинні знаходитися в салоні автобуса у пасажира.
3.7. Додатковий багаж або вантаж приймається до перевезення тільки при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса і за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість Пасажирів в автобусі, розподіл по місцях і інші фактори.
3.8. Перевізник має право відмовити Пасажиру в перевезенні додаткового багажу / вантажу.
3.9. Перевізник не бере на себе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, які не допускаються до перевезення в багажному відділенні автобуса згідно п. 3.12., А також за ті що б’ються, неправильно упаковані, цінні (гроші, документи, електронні та технічні засоби і т.д.) предмети.
3.10. Перевізник рекомендує речі, які мають особливу цінність, застрахувати. Перевізник не бере на себе відповідальність за псування зареєстрованого багажу, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв’язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки. За збереження ручних речей відповідає сам пасажир.
3.11. Якщо Пасажир явився на посадку в брудному одязі, в нетверезому стані (включаючи наслідки вживання алкогольних напоїв / наркотичних засобів) чи загрозливому стані або обмежує безпеку, здоров’я або комфорт інших Пасажирів і / або екіпажу, поводиться неадекватно, агресивно, підозріло або не має при собі документів, необхідних для перетину кордону, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір на здійснення перевезення. В такому випадку Пасажир не допускається до поїздки.
3.12. Під час рейсу пасажирам заборонено:
3.12.1. Перевозити речовини і предмети, небезпечні для життя і здоров’я людини, а також речовини і предмети, які можуть завдати шкоди майну інших Пасажирів.
3.12.2. Розпивати алкогольні напої.
3.12.3. Палити в салоні і в санвузлі автобуса.
3.12.4. Своєю поведінкою заважати роботі екіпажу або створювати незручності іншим Пасажирам.
3.12.5. Класти ноги на сидіння або загороджувати прохід в автобусі.
3.12.6. Лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
3.12.7. З метою безпеки самого Пасажира, а також щоб уникнути заподіяння шкоди іншим пасажирам і транспортному засобу не рекомендується під час руху автобуса без зайвої необхідності пересуватися по салону автобуса і стояти в проходах.
3.13. Якщо у Пасажира під час поїздки виникають проблеми з державними інстанціями, а також, якщо пасажир порушує правила перевезення, екіпаж автобуса має право самостійно висадити даного Пасажира з автобуса або звернутися в правоохоронні органи і діяти відповідно до їх вказівок. У таких випадках вартість поїздки не повертається.
3.14. Пасажир зобов’язаний відшкодувати Перевізнику збитки, що виникли внаслідок прибуття Пасажира на кордон країни прямування (країни транзиту) на транспортному засобі перевізника, наступного за маршрутом, без документа (паспорт і / або віза, інший документ), що дає право на в’їзд в країну проходження (країну транзиту).                                                                                        3.15. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу, і зобов’язаний відшкодувати його Перевізнику.
3.16. Особливі правила:
3.16.1. Місця з номерами від 1 до 4 не можуть займати Пасажири молодше 14 років.
3.16.2. З метою забезпечення безпеки самих пасажирів, Пасажири з обмеженими можливостями пересування допускаються до поїздки в автобусі тільки в супроводі іншої повнолітньої особи. Супроводжуюча особа не повинна бути з обмеженими можливостями.
4. Придбання і здача квитка, зміна зареєстрованих в ньому даних
4.1. Перевізник несе відповідальність тільки за доставку Пасажира в зазначений у квитку пункт. Страхові поліси здоров’я і багажу можна оформити самостійно в страховій компанії.
4.2. Розкладом руху автобусів не передбачено час для відвідування Duty Free.
4.3. Всі місця в автобусі однаково комфортні. Перевізник залишає за собою право без попереднього попередження поміняти місце пасажира через зміну автобуса або бажаючи забезпечити безпеку пасажирів і екіпажу чи з метою максимально якісного здійснення перевезення.
4.4. У разі, якщо заводом-виробником місце в автобусі обладнано ременями безпеки, Пасажир під час руху автобуса зобов’язаний бути пристібнутим.
5. Порядок розгляду претензій
5.1. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки або зняття пасажира з автобуса під час контролю вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
5.2. Скарги і претензії від пасажирів щодо поїздки (з копіями квитків та ін. Підтверджуючими документами) повинні бути адресовані Перевізнику, що виконував даний рейс, протягом 30 днів після дати виконання поїздки.
5.3. На заяви, пропозиції і персональні питання пасажирів перевізник залишає за собою право давати відповідь в усній формі.
5.4. У разі, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії про затримку відправлення і прибуття не приймаються.
5.5. У разі, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.
5.6. Пасажир зобов’язаний з’ясувати всю необхідну і цікаву для нього інформацію до придбання квитка, в тому числі інформацію про: виконання рейсу, доступному сервісу в автобусі, необхідні документи для перетину кордону і т.д.
5.7. Пасажир зобов’язаний перевірити правильність зазначених у квитку даних відразу після отримання квитка.
5.8. У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати / скасовувати рейси, проінформувавши про це Пасажирів за повідомленим під час купівлі квитка телефоном (для квитків, куплених в інтернеті, по е-майлу і / або телефону).
5.9. Перевізник не несе відповідальності:
5.9.1. За відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок форс мажорних обставин (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( “пробки”) на дорогах, дії держорганів і т.д., а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
5.9.2. За будь-які збитки, які виникли у Пасажира через відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого злісного невиконання зобов’язань перевізником.
5.9.3. За будь-які збитки, які виникли у Пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (в тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу).
5.9.4. При проблемах, що виникають у Пасажира з державними інстанціями в зв’язку з документами (паспорт, візи, страховка і т.д.) або вмістом багажу Пасажира.
5.9.5. За речі, залишені або забуті в салоні автобуса. Знайдені в салоні автобуса речі передаються на зберігання в офіс Перевізника, який обслуговує даний рейс. Якщо серед знайдених речей є швидко псуючі продукти харчування, вони піддаються негайнії утилізації. Якщо власник речей не знаходиться протягом 1 місяця, речі переходять у власність Перевізника. За зберігання знайденої речі (понад 3 днів) при передачі її власнику стягується плата в розмірі 50 EUR.

Медичне страхування

З огляду на необхідність захисту інтересів українських громадян за рубежем ст. 9 Закону України від 21.01.94 р. N 3857-XII «Про порядок виїзду із України i в’їзду в Україну громадян України» закріплено, що з метою створення умов, які гарантують відшкодування громадянину України витрат, пов’язаних із надзвичайними обставинами під час його перебування за кордоном, громадянин України має бути застрахований. Крім того, ст. 17 Закону України від 15.09.95 р. N 324/95-ВР «Про туризм» передбачено, що страхування туристів (медичне i від нещасного випадку) є обов’язковим i здійснюється суб’єктами туристичної діяльності на підставі угод зі страховими компаніями, що мають право на здійснення такої діяльності. У розвиток цього виду страхування Кабінет Міністрів України постановою від 29.04.99 р. N 728 «Про заходи подальшого розвитку туризму» (п. 14) доручив Державному комітету у справах охорони державного кордону забезпечувати перевірку наявності у громадян України, що виїжджають за кордон з метою туризму, поліса медичного страхування i страхування від нещасних випадків на період перебування за кордоном. Державний комітет у справах охорони державного кордону наказом від 10.06.99 р. N 284 зобов’язав підвідомчі структури з 20 червня 1999 р. організувати таку перевірку. При цьому у разі відсутності страхових полісів у громадян України при виїзді з України рекомендувати їм звернутися для оформлення такого поліса до представників страхових організацій.

Варто зазначити, що правовідносини між туристами, туристичними фірмами та страховими організаціями здійснюються в рамках чинного законодавства i правил, розроблювальних індивідуально вітчизняними страховими організаціями за погодженням із Мінфіном України.