Місцезнаходження та відгуки про компанію ☛
 

Вітаємо Вас на сайті туристичного оператора Нова Планета!

На нашій веб сторінці Ви можете ознайомитись з пропозиціями компанії та порядком їх придбання.

Діяльність Компанії

Пляжний та Гірськолижний відпочинок на курортах Болгарії.

Туристичний оператор співпрацює з великою кількістю Турагентств на туристичному ринку України. Звернувшись до нас Ви отримаєте інформацію про місцезнаходження наших колег в Вашому місті в яких зможете придбати продукт туроператора Нова Планета!

Обслуговування

Гарне обслуговування це надання послуг клієнтам до, під час і після купівлі.

Для нас найважливішим в діяльності являється якість організації Вашого відпочинку!

В роботі з клієнтом керуємось трьома складовими:

— Зворотній зв’язок

— Коректна консультація

— Підтримка клієнта

Акція Краща Ціна%

Створена 30.01.2018р. туристичним оператором Нова Планета з нагоди першої річниці створення компанії для надання найвигіднішої пропозиції туристам — любителям якісного відпочинку за низькими цінами!

Скористатись даною акцією можна в офісах компаній — партнерів туристичного оператора Нова Планета або безпосередньо в офісі туристичного оператора!

Контроль якості за акцією «Краща Ціна%»

Актуальні пропозиції знаходяться на сайті туроператора!

Раннє бронювання

Готуємось до літньої відпустки та заощаджуємо!

У розпал зими саме час підготуватись до літнього відпочинку біля моря. Адже бронюючи путівки заздалегідь, можна не тільки бути спокійним за свою літню відпустку, а й істотно заощадити.

85% європейських туристів користуються послугами раннього бронювання, а європейці — відомі майстри економії. Так можна відпочити в кращих готелях, за розумну ціну і не економлячи на якості. Знижки на тури раннього бронювання досягають майже половини вартості путівки. Чим це пояснюється?

Раннє бронювання — спільна акція туроператорів, готелів і перевізників. Для всіх них важлива і вигідна завантаженість в сезон. Заради гарантії реалізації продукту туроператори і перевізники готові робити знижки. А власникам готелів потрібні кошти, щоб підготуватися до сезону, тому їм вигідно реалізувати частину номерів заздалегідь за зниженою ціною.

Крім істотної економії, у раннього бронювання турів є ще кілька переваг.

  • Можливість вибрати кращі готелі, номери, найбільш зручні чартерні рейси.

  • Можна не поспішаючи підготувати всі необхідні документи і не переживати, чи встигне надатись віза.

  • Тур оплачується заздалегідь повністю, тобто можна не перейматися, що курс валюти зросте і збільшиться вартість путівки.

  • У вас буде достатньо часу, щоб розпланувати до дрібниць свій відпочинок, визначити місця, куди можна вирушити на екскурсії, дізнатися про місцеві звичаї.

Одним з найпопулярніших напрямків раннього бронювання турів в українців протягом багатьох років залишається Болгарія. Сезон на узбережжі Чорного моря, починається з початку червня та закінчується в середині вересня.

Мальовничі пейзажі, тепле море, чудова національна кухня, доброзичливе ставлення місцевих жителів приваблює туристів з України на болгарські пляжі. Є де розгулятися і любителям активного відпочинку, можна відвідати екскурсії до пам’яток архітектури часів Османської імперії, Візантії та Стародавнього Риму.

Горящі тури

Що таке «Горящий тур»?

Через сформовану думку про «горящий тур» як про тур, від якого відмовилися є 100% помилкою. У сучасному туристичному бізнесі при договірних відносинах туроператора і турагента при відмові від вже заброньованого і підтвердженого туру вступають в силу певні штрафні санкції, тому при відмові туристом від туру турагент зобов’язаний компенсувати туроператору неустойку в розмірі від 30% до 100% від загальної вартості туру (в залежності від дати і сезону майбутнього вильоту).

«Горящий тур» — це спецпропозиція, яка сформована в ситуації, при якій відбувається не в міру планове завантаження чартерного рейсу, при цьому туроператор перераховує оголошену раніше цінову пропозицію в сторону зменшення вартості, тим самим намагається фінансово зацікавити потенційних туристів. Туроператор знижує ціну, як правило, на свої базові готелі, в яких на даний момент часу існує квота гарантованих місць і відповідно попит на них не сильно великий (це можуть бути, як правило, в період середнього сезону «неходові» готелі категорії 3-4 * або демократичних 5 * готелів). «Горящий тур» часто виникає в основному в період невисокого сезону, коли завантаження на чартерні рейси невисокі. 

Туроператори дають всі свої цінові пропозиції в онлайн режимі, доступному будь-якому користувачеві інтернет (пошук туру на сайті туроператора), тому ціни у всіх турагентів на тури однакові (не існує окремих мереж в т.ч. «горящих» і інших з ексклюзивними, спеціальними цінами ). Тому якщо вартість туру наприклад становить 1218 у.о., то його вартість в системі онлайн у всіх агентств становить 1218 у.о. Виходячи з цього НЕ має сенсу обдзвонювати і обходити всіх підряд в пошуках більш необгрунтовано низькою ціною на один і той же тур. На практиці складається ситуація, при якій турист в «пошуках» нижчої ціни «невстигає» нікуди, внаслідок того, що: закрито продаж на чартер, або готель «пішов з продажу» на взятий період часу, або на нього готель підняв ціну (останнє вже стає правилом для сучасного туристичного ринку)

«Горящий тур» це як правило тур на 7 ночей з огляду на те, що він прив’язаний до чартеру тобто до графіку тижневої завантаження. За рідкісним винятком у невисокий сезон бувають «горящі тури» на 10 або 14 ночей.

Придбання «горящого туру» на практиці не залишає туристу довгих роздумів і «збирання відгуків» — а вимагає оперативності, рішучості і швидкості прийняття рішень в ситуації, що створилася.

Імовірність закриття квоти місць в готелі та / або припинення часу дії акції за схемою «горящого туру» дуже велика, тому на практиці доводиться після отримання відмови бронювати інший готель (в кращому випадку на цю ж дату) або відмовлятися від поїздки на даний період.

«Горящий тур» звичайно прерогатива людей «легких на підйом» і для тих, хто не пов’язаний з певними часовими рамками в термінах в здійсненні поїздки.

Останнім часом провідними туроператорами практикується схема продажу турів заздалегідь, тобто чим раніше бронюється і викуповується тур, тим вартість його нижче, ніж напередодні вильоту.

Існують 2 методи придбання туру з «горящою ціною»:

Для придбання «горящого туру» заздалегідь  тобто за 7-20 днів до дати вильоту — необхідно:

1) Прийти до нас в офіс і взяти з собою закордонні паспорти, передоплату — для подальшої предметної роботи, яка увійде до вартості туру.

2) Проінформувати про свої умови туру (клас готелю, харчування, дата вильоту, склад, курорт і ін.)

3) Турагентство оформляє попередню заявку на бронювання можливого «горящого туру», договір + обмін можливими контактними телефонами

4) Як тільки «з’являється» прийнятна, очікувана ціна (обробляється вся маса пропозицій провідних туроператорів) — відразу відбувається контакт з туристом.

5) Турист оплачує залишкову вартість туру.

6) Турист отримує повний пакет документів (авіаквиток, ваучер, страховка, пам’ятка) можливо і в аеропорту, якщо ситуація «сьогодні на завтра» або виліт з Києва.

Для придбання «горящого туру» за 1-5 днів до дати вильоту пункти 1-6, за винятком того, що оплату при бронюванні туру необхідно провести відразу 100%.